Staň sa obchodníkom

Tvojou kľúčovou úlohou je aktívne vyhľadávanie nových klientov a obchodných príležitostí, prezentácia našich služieb potenciálnym zákazníkom a príprava cenových ponúk spolupráce. Okrem toho sa staráš aj o existujúcich zákazníkov, udržiavaš a rozvíjaš vytvorené vzťahy. Zisťuješ potreby zákazníkov a ponúkaš vhodné riešenia. Spolupracuješ s disponentami, informuješ zákazníka o priebehu prepravy alebo riešení nečakaných situácií.

Poskytneme ti team najlepších obchodníkov, ktorí s tebou zazdieľajú svoje know-how a kompletné zaučenie v DeutschMann akadémii. Čím viac a väčších obchodov uzavrieš, tým viac finančných odmien získaš. Ak máš rád výzvy, adrenalín a výsledky, toto je práca pre teba.

ROZBAĽ SVOJE SUPERSCHOPNOSTI

Čo hľadáme?

  • Ukončené SŠ vzdelanie
  • Jeden cudzí jazyk na komunikačnej úrovni, aby si sa dohovoril po telefóne
  • Základy práce s počítačom
  • Chuť posúvať svoje limity

Benefity

Čo ponúkame

Finančné benefity

  • Provízny systém odmeňovania
  • Neexistujúci “strop” v platovom ohodnotení
  • Odmeny za výkon/za výsledok firmy/pred Vianocami
  • Vernostné za odpracované roky
Pridaj sa k nám

Nefinančné benefity

  • Podmienky pre kariérny rast
  • 5 dní dovolenky navyše
  • Zaučenie v DeutschMann akadémii
  • Najmodernejšie technické vybavenie
  • Neustále vzdelávanie (semináre, kurzy, školenia…)
  • Firemné fitnesscentrum, stolný tenis, biliard
  • Vecné odmeny – kalendáre, firemné predmety, tričká, lístky na koncerty…
  • Grand prix hra – celoročná hra zamestnancov o super ceny

Úlohy v práci

Ako vyzerá deň obchodníka

07:50 hod.

Prichádzaš do práce a voláš prvému klientovi

  • Prvý telefonát klientovi sa môže zdať náročný. Ak si klienta získaš a vybuduješ si s ním vzťah, už to ide ľahko.
  • Po telefonáte mu posielaš prezentáciu.
  • Na získanie 1 klienta potrebuješ urobiť priemerne 150-200 telefonátov. Čím viac klientov oslovíš, tým je väčšia šanca, že získaš zákazku.
8:00 hod.

Plánuješ si, kedy sa potenciálnym klientom pripomenieš

  • Oslovil si klienta? Výborne. Tému a výsledok rozhovoru si zapíšeš a naplánuješ si dátum, keď mu zavoláš opäť. Môže to byť napríklad o 2 či 3 týždne.
11:00 hod.

Posielaš disponentom ponuky

  • Telefonát bol úspešný. Klient ti poslal informácie k tovaru na prepravu.
  • Túto ponuku preposielaš disponentovi.
14:00 hod.

Trénuješ s ostatnými

  • Máš technickú poradu týkajúcu sa vylepšení v našom software, ktoré ti uľahčia prácu.
  • Od disponenta zisťuješ, ktoré auto môže prepraviť tovar napríklad z Kolína do Bratislavy do zajtra do 18.00 hod.
  • Podľa toho pripravíš cenovú ponuku pre klienta.
16:45 hod.

Pripravuješ cenové ponuky

  • Urobíš si zoznam klientov, ktorých budeš kontaktovať na druhý deň ráno.

Kontakty získavaš cez:

  • internú databázu – nájdeš v nej zoznam klientov, ktorých iní obchodníci už neoslovujú z rôznych dôvodov (nemuseli si napríklad „sadnúť“)
  • internet – na internete nájdeš rôzne portály, na ktorých sa môžeš skontaktovať s potenciálnymi klientami
  • výstavy – návšteva výstav ti pomôže nadväzovať vzťahy s novými klientami, môžeš na nich získať cenné kontakty
  • existujúcich klientov - vďaka referencii od stáleho zákazníka jednoduchšie získaš nových klientov, hlavne tých, ktorí majú väzby na tvojich existujúcich klientov.

Viac zákazníkov = viac odmien pre teba

  • S klientom si vytváraš kamarátske vzťahy. Občas mu zavoláš iba preto, aby si sa ho spýtal, ako sa má.
  • Vďaka výborným vzťahom zákazník odporučí DeutschMann ďalším firmám. 

Spokojní zamestnanci

Čo hovoria naši obchodníci

Juraj: Dlho som zvažoval návrat zo zahraničia

Daniela: Môžete uspieť, aj keď ste predtým robili niečo iné

Jardo: Od maturanta bez praxe, až na post obchodného riaditeľa

Povedali o nás

Ohlasy a recenzie

Števka Smaržíková
02.04.2025

Veľmi sa mi páči, že je to tu bolo také otvorené. Človek tu má možnosti kariérneho rastu, každý má rovnaký začiatok, začína na rovnakej úrovni a je len na ňom, ako na sebe popracuje. Tiež sa mi páči, že tu môžem využívať cudzí jazyk. Ďalej sa mi tu páči kolektív, že sa môžeme navzájom na seba spoľahnúť. Keďže sme väčšinu života v práci, aby som sa tu cítila dobre, aby som bola v dobrom prostredí. Na firmu sa môžem spoľahnúť, nerobí nič neetické, má svoj etický kódex, ktorý naozaj dodržiava. Nie je to len na papieri, je tu veľa firiem, čo robia čachre machre a tu toto nie je. To je pre mňa dôležité, aby tu neboli žiadne neetické situácie a konania.

Rado Ondovčák
24.01.2024

DeutschMann mi dáva silu a odhodlanie s tým, že každý deň tu ráno prídem, že tu ma už nič nové neprekvapí, ale tu je studnica nových dobrodružstiev.
Pomocou DeutschMannu som sa postaral o svoju rodinu a dokázal ju zabezpečiť. Všetci sú šťastní, zabezpečení, a preto to robím. Mám tu priateľov, tu sme všetci ako jedna veľká rodina.

Eta Jurasová

DeutschMann mi dáva stabilitu. Všetko čo viem, som sa naučila tu, mali so mnou veľmi veľkú trpezlivosť. Dali mi šancu, dali mi nádej na lepší život a bolo to v mojich rukách zabojovať. Nikdy nepľujem do taniera, z ktorého jem. Dnes mladí nevedia čo je to lojalita. Vždy mi vedenie firmy pomohlo a nepovedali nie. S niektorými ľuďmi sú tu také vzťahy, že si vážime jeden druhého. Naozaj a nie na oko.

Ivan Karchňák
19.12.2023

Dáva mi iný pohľad na svet. Naučil som sa, že človek vie fungovať aj slušne, nemusím sa nikomu vyhýbať, nikomu neubližujem, som šťastný a spokojný so svojim životom. Nenadávam na systém a na celý svet, ale som si vedomý, že len ja viem zmeniť svoj život a sám som si strojcom vlastného šťastia. Samozrejme, čo mi dal DeutschMann je tak isto stabilita. Viem, že pracujem v stabilnom zázemí.

Rozhýbeme aj tvoj svet k lepšiemu